понедељак, 28. јануар 2013.

Srpski profesor na kineskoj poštanskoj marki



Srpski profesor harmonike Miljan Bjeletić iz Kragujevca, dobitnik je vrednog priznanja u dalekoj Kini, gde je od kraja prošle godine u opticaju poštanska marka sa njegovim likom.
Od kraja prošle godine u Kini je u opticaju poštanska marka sa likom profesora harmonike Miljana Bjeletića iz Kragujevca
Bjeletić, koji predaje na Fakultetu umetnosti u Nišu, kao i u Muzičkoj školi u Kragujevcu u izjavi Tanjugu rekao je da je pre dodele tog priznanja kineska nacionalna filatelistička korporacija tražila saglasnost da se njegov lik štampa na poštanskim markama.

"Zadovoljstvo mi je što sam dobitnik ovog priznanja. Ali, pre svega drago mi je da održavam jednu tradiciju srpske škole harmonike, da sam deo te priče, da dokazujemo da je srpska škola harmonike i te kako cenjena u svetu", rekao je Bjeletić, dobitnik brojnih svetskih priznanja.
Čast da se lik nađe na kineskoj poštanskoj marki doživeo je jedino glumac Velimir Bata Živojinović

Čast da se lik nađe na kineskoj poštanskoj marki, koliko je Bjeletiću poznato, u Srbiji je doživeo glumac Velimir Bata Živojinović.

Bjeletiću je priznanje dodeljeno u oktobru prošle godine u Kini, gde je, kao član komisije, učestvovao na Međunarodnom takmičenju harmonikaša, a na poziv kineske asocijacija harmonikaša.

"Obzirom na to da su Kinezi u svetu harmonike jako prisutni i da imaju uvid u to šta se radi na svetskoj pozornici oni, generalno, nemaju svoju specifičnu školu harmonike, ali imaju uvid u to, ko šta radi i kako radi. Pozvan sam da učestvujem na osnovu svojih referenci i svoje biografije, ako mogu i da kažem, koja je bogata, obzirom da sam kao pedagog mlad", objašnjava Bjeletić kako se našao u komisiji.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...