четвртак, 19. јул 2012.

Heroj iz Bihaća: Otpustite mene, on ima djecu!

O nevjerovatnom Ajidovu dobročinstvu bruji cijela BiH. Prije nekoliko dana je saznao da njegov poslodavac u trgovini autodijelova mlađem kolegi planira dati otkaz. Bez imalo razmišljanja podmetnuo je svoja leđa i ponudio šefu da otpusti njega. Direktor je poslušao, a Ajid je u trenu ostao bez radnog mjesta poslovođe i plate od preko hiljadu maraka. Kaže da je posao mlađem kolegi bio potrebniji.

Autor: BUKA

Kad je saznao da poslodavac planira dati otkaz mlađem kolegi s dvoje djece, Ajid se ponudio da otpusti njega. Ostao je bez plaće. Nije mu jasno zašto mu čestitaju

Ispričao sam prijatelju šta sam napravio, on je slušao, ništa nije govorio, otišao kući, popio apaurin i sve napisao na Facebooku. Eto, tako je bilo, svoju priču počinje Ajid Sarkić (51) iz Bihaća.

O nevjerovatnom Ajidovu dobročinstvu bruji cijela BiH. Prije nekoliko dana je saznao da njegov poslodavac u trgovini autodijelova mlađem kolegi planira dati otkaz. Bez imalo razmišljanja podmetnuo je svoja leđa i ponudio šefu da otpusti njega. Direktor je poslušao, a Ajid je u trenu ostao bez radnog mjesta poslovođe i plate od preko hiljadu maraka. Kaže da je posao mlađem kolegi bio potrebniji.

"Taj momak s posla ima dvoje male djece i nezaposlenu ženu. Plata mu treba samo za pelene. Žao je meni mladih ljudi, nikakve perspektive nemaju. A moja su djeca odrasla, pa meni ne treba posao kao što treba njemu" - kaže Sarkić.

Što je učinio nije odmah priznao ni supruzi. Kaže kako ju nije htio opterećivati jer se još oporavlja od trauma iz rata. Ajid se ne plaši budućnosti. U trgovini je radio posljednjih pet godina, a sad se vraća gljivarstvu, svom starom poslu.

"Vjerujem da ću opet uspjeti. Pa svoje dvoje djece sam i školovao na šampinjonima. Puno se radilo, ali izgurali smo. Sada smo žena i ja sami, djeca su u Americi. Ne pomažu nam jer još ne mogu, ali bar mi ne moramo više pomagati njima"  kaže Sarkić.

Komšije iz Bihaća kažu kako je Ajid često pomagao i mještanima.

"Jednom je posudio novac, kupio zemljište oko kuće svog brata i sagradio mu cestu koje dotad nije bilo. Zatim je tu zemlju prodavao, no ljudi su mu plaćali kad su i koliko su imali. Na kraju ništa nije zaradio - prisjetila se susjeda za Večernji list i dodala da mu je čovjek umjesto dijela duga dao 50 litara rakije. Ajid ih je podijelio jer ne pije alkohol.

"Ma on vam je takav, o našem Ajidu bi se dala knjiga napisati" - ponosne su komšije.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...